Vad hände med din värld, med drömmen om succé och framgångssagan du var värd?

 
Idag bjöd jag över mina fina flickor på fika för att vi var lediga. Jag bjöd närmare bestämt på cheesecake med blåbär och kladdkaka.
 
 
Veronica kom tidigare och hjälpte mig att duka och vi dukade med en del av mammas servis och fina glas.
 
 
Hade bland annat utslagna tulpaner som dekoration.
 
 
Här har vi Saras näsa, Victorias hår och Narisa. Vi satt här sju personer runt bordet och pratade om det som hänt sedan sist vi träffades allihop. Vissa har skaffat kille, andra har blivit singel, vissa har lyckats bra i skolan och andras liv fortsätter i vanlig takt. Så himla bra tjejer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt! Gott det såg ut! Kram

2014-04-22 @ 23:27:26
URL: http://jjohannas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0