I will never be what you want me to be

 
Jag bestämde mig tidigare ikväll hastigt och lustigt att ta cykeln på foto-äventyr som slutade med att det var alldeles för sent och solen hade gått ner alldeles för tidigt. Lägger ni märke till de antagliga smörblommorna som syns mitt i bilden längst ner? Om någon dag/vecka är de borta.
 
 
Sen cyklade jag kilometer bort fort som attan för att jag ville fota svanar. Men när jag kom fram blev jag besviken för där fanns inga svanar, bara industrier som spottar ut kemikalier som jag duktigt vände ryggen till när jag fotade.
 
 
Lite ledsen för att världen är som den är cyklade jag hem men då såg jag det här som lyste så fint som jag hade fixat innan jag cyklade iväg. Flaskan köpte jag för 25 kronor på veteranmarkad som jag inte vetat vad jag ska göra med och så var det bara att trycka ner en ljusslinga, så bäst.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det är så synd att solen går ner så fort! Snart blir det så att man inte ens hinner utanför skolbyggnaden innan det blir mörkt och så kommer man ut, trött, i det trötta mörkret. Men iaf - jättefin lysflaska där :)

2013-10-16 @ 20:32:15
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0