When you have only two pennies left in the world, buy a loaf of bread with one, and a lily with the other

 
 
 
 
 
Jag har nytt i fönstret som jag ville visa er.
 
 
Den rosa krukan köpte jag på Erikshjälpen i lördags för en tjugolapp som jag sedan stoppade en Aloe vera-blomma i.
 
 
Och sen har vi pelargonen i fönstret, några få blir nog förvånade eftersom jag för några år sedan hatade dessa blommor. Jag tycker fortfarande att de är grymt fula, men det är lite det som är grejen. De är så fula att de blir charmiga.
 
 
Och så en till Aloe vera-blomma och ett ödesträd.

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Fina bilder!!

2013-03-28 @ 13:57:02
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Alice

Fint, tycker inte heller om så mycket växter så har två plastplantor i mitt fönster som ser ut som gräs ;)

svar: Grey's är så grymt, vilken säsong/avsnitt ser du på?

2013-03-28 @ 21:00:53
URL: http://aliccce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0