ÖVERRASKNINGSMIDDAG

 
I lördags stod överraskningsmiddag för Victoria på schemat för att hon fyller år imorgon. Här skar Veronica tomater.
 
 
 
Jenna vispade maräng och Sara satt i bakgrunden och höll ett vakande öga på det hela.
 
 
Kajsa.
 

Narisa.
 
 
Kajsa och Jenna.
 
 
Sen trängde vi ihop oss på madrasser på golvet och i soffan för att äta godis, titta på film, prata om det mesta och skrämma upp oss själva med skräckhistorier. Jag måste säga det att jag har världens bästa vänner!
 
Nu måste jag kila för att jag har mardrömsgympa om en halvtimme, PUSS!

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Godmorgon, hoppas du får en fin dag fina du. Mysigt ni såg ut att ha :)


Om det intresseras så glömt inte att följa min blogg genom svår sjukdom, far som gick bort i svår cancen för ett år sedan, huset som brann upp och nu hur jag lever mitt liv på resande fot som modell för b.la Nelly, mitt liv i Stockholm och sen om en månad åker jag till Thailand i två månader så följ min resa. Hoppas vi ses i bloggen - BYSOFIA.SE
KRAM

2012-11-06 @ 09:49:05
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0