FOR THOSE WHO WILL RESIST

 
Hejhopp! Här står det stilla, väldigt stilla. Själv springer jag runt i urtvättat, rött (nästan rosa) hår på Erikshjälpen på onsdagar, pantar burkar till behövande i fattiga länder och på helger är jag oftast ute på vift. Annars är jag hemma och tar det lugnt. Igår var jag till Stockholm på fotomässa som gav jättemycket. Inspirationen flödar och tips på hur jag kan utveckla mitt fotograferande finns i bakhuvudet hela tiden. Nu ska jag ta mig en dusch och senare idag ska jag hem till en kompis för att fotografera till en skoluppgift. Hoppas att ni har det lika bra som jag har det så hörs vi någon gång i framtiden när jag är mer pepp på att blogga!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Kolla gärna in min blogg. Ha en trevlig kväll. =D

2012-12-19 @ 20:11:55
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0