Årsresumé januari-juni

 
Min dokumentation i bilder börjar i februari. Här gick jag ner till kusinerna och spelade spel.
 
 
Jag hade ofta min leopardmönstrade sjal och jeansjacka i mars månad.
 
 
April kom och det var en fartfylld månad med många event. Här kom tyskar och franskar och bodde här så vi umgicks från morgon till kväll i 5 dagar. Här spelade vi brännboll.
 
 
Jag var till Kanarieöarna i en vecka.
 
 
Köpte där mina gula, låga Converse som jag sprang i konstant. Här hade jag en fin dag med min bästavän i Bollnäs.
 
 
Sedan kom maj och knopparna började slå ut på träden.
 
 
Vi hade ett musikcafé med FN-gruppen där vi samlade in pengar till ett barnhem.
 
 
Jag klädde mig en dag helt i svart, minns att jag älskade att gå såhär.
 
 
En fin kväll i slutet av maj där jag umgicks med de flesta av mina finaste vänner. De badade och vi hade otroligt roligt. Minns att jag här insåg att jag hade hamnat i ett väldigt fint kompisgäng och det är jag så otroligt glad och tacksam över fortfarande. Mina guldklimpar
 
 
Juni månad kom och jag gjorde om shorts så det brann i mina fingerspetsar. Det var meningen att de skulle säljas men de ligger fortfarande i garderoben och väntar.
 
 
Sedan åkte vi till Frankrike, närmare bestämt Saintes och hälsade på nästan samma människor som var hit i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0