QUESTION YOUR PLACE

Innan jag, bästis och pappa åkte till Gävle på Getaway så fastnade jag för bandet Engel, speciellt låten Feed the weak och Sense the fire. Men sen när jag såg dom live så stärktes den känslan något så fuktansvärt mycket. Ett rätt litet band som är på väg upp mot toppen. Kanske är det ett sånt där band man måste se live för att bli så jävla nedkärad i och bara nöta deras låtar efteråt.
 
 
Sen såg jag dom igen på Rockstad: Falun och då blev de bara ännu bättre i mina ögon och öron. De gör det så äckligt bra. Och nu har jag fastat för deras låt Question your place.
 
 
BARA SÅ ATT NI VET.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Sv: Tack så mycket! Jag hade velat se Dead by april live så länge, och när jag väl gjorde det stod jag längst fram! Underbart :D

2012-09-01 @ 11:54:59
URL: http://elinorsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0