A friend is someone who gives you total freedom to be yourself.

 
Igår trodde jag att jag skulle hem till Vickan med Kajsa för en myskväll men så när jag satt där på bron i kvällsolen med dem så kom först Virre i en bil och hoppade ut: Tjena! Sen så hoppade Narisa, Sara och Jenna ut från ytterdörren och sa: Grattis i förskott Sofia! Himla överraskad jag blev trots att vi har som tradition att göra något före/efter någon fyllt. Himla fint av dem.
 
 
Till förrätt hade de gjort detta + att de hade dukat fint med sockersöta tallrikar.
 
 
Vickan, Sara och Virre är glada <3
 
 
Narisa, Jenna och Kajsa <3
 
 
Huvudrätt: vegetarisk lasagne med sallad till min ära.
 
 
Fina vännerna Virre och Sara.
 
 
Narisa, finaste leendet och härligaste skrattet.
 
 
Till efterrätt hade de gjort en cheescake som var så kladdig så vi åt den direkt från fatet, himlahimla fin kväll och vänner jag har. <3

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Oh cheesecake är det godaste jag vet!! Skulle gärna äta det nu =)
Sv: Åh men tack, blir jätte glad :D

2013-04-19 @ 14:49:52
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja visst är skorna coola, jag älskar verkligen platåskor :D

2013-05-05 @ 21:25:18
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0